2013 m. spalio 20 d., sekmadienis

Mano knygų lentyna

Taigi šią savaitę mano knygų lentyna pasipildė 3 naujomis knygomis (pastarosiomis savaitėmis ji tik pildosi ir pildosi, o perskaitytų knygų sąrašas nedidėja tiek greit). H. Coben bei A. Marininos knygos įsigytos pasinaudojant 30 proc. akcija ,,Jotemos"leidyklos knygoms. Knyga ,,Fazanų žudikai" įsygyta visiškai netikėtai. Neatkreipiau dėmesio, kad ji yra to paties autoriaus ,,Moteris narve" antroji Department Q knyga. Tikiuosi ji man patiks taip pat kaip ir pirmoji.
   Na taip pat galiu parodyti kaip atrodo mano knygų lentyna, kuri beje buvo pirkta būtent joms. Po kelių mėnesių manau ir joje nebetilps knygos, ypač jei parsivežčiau iš tėvų savasias knygas.


2 komentarai:

  1. Ai kaip pavydžiu dėl visų Tess knygų. Aš ir turiu tikslą jas visas nusipirkti :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Toks ir mano tikslas, surinkti visas jos lietuviškai išleistas knygas. Aišku tik ne tas leidžiamas ,,Svajoniųknygos" leidyklos, nes ten knygose tik paprastos meilės istorijos, bet kaip šiai savo mylimai autorei atleidžiu tai :)

      Panaikinti