2013 m. spalio 20 d., sekmadienis

Jussi Adler-Olsen ,,Moteris narve"

Pirmoji pažintis su šiuo autoriu mane sužavėjo. Man ši knyga patiko. Nors knyga yra stora ir virš 400 psl. bet lengvai skaitosi, kad net nepastebi kad jau ir knygos puslapiai baigėsi. Knyga įtraukianti bei kaip ir dažniausiai skandinavų rašytojų mėgstama, daug dėmesio skiriama žmogaus vidinei būsenai. 
   Privertė knyga pagalvoti kas būtų jei ir mane įkalintų tokiam laikotarpiui ir duotų kartą į dieną valgyti. Tikriausiai išprotėčiau. Na jei dar duotų knygų tai dar ištverčiau kaip nors. Šiuo atžvilgiu knygoje pagrobtos moters stiprybė ir atsiskleidžia. Ji ne tik, kad neišprotėjo, bet ir sugebėjo rasti savyje jėgų priešintis savo skriaudėjams kiek jai leido galimybės.
  Na o kas liečia detektyvus man labiausiai suintrigavo Asadas iš Sirijos. Įdomu kodėl jis pabėgo iš savo tėvynės ir tikiuosi tą sužinoti kitoje šio autoriaus knygoje. Ir mano manymu Asadas turėtų būti detektyvas o ne pagalbininkas ir valytojas, nes būtent jis išsprendė byla, kol Karlas tinginavo bei rūkė cigaretes dažniausiai.
  Tikiuosi antroji knyga man patiks taip pat kaip ir ši :)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą