2014 m. vasario 4 d., antradienis

Simon Beckett ,,Mirusiųjų šnabždesiai"

Ilgokai čia nerašiau, net visą mėnesį, tačiau knygų skaitymo neapleidau. Per sausio mėn perskaičiau 7 knygas ir keletą jų pamėginsiu aprašyti čia. Pirmoji šiais metais pabaigta skaityti knyga Simon Beckett ,,Mirusiųjų šnabždesiai" (kaip pastebėjau iš savo stebimų blog'ų tai ne aš viena pradėjau metus su šia knyga :) ) Knyga patiko, kaip ir visos kitos šio autoriaus knygos, na bet perskaičiusi jo 4 knygas galiu sakyti kad man labiausiai patikusi ir įsimintiniausia buvo pirmoji jo knyga apie Deividą (na kaip dažniausiai ir būna, kad pirma geriausia). Šioje knygoje patiko tai, kad pagaliau buvo aprašytas Deivido Hanterio truputis gyvenimo prieš žūstant jo šeimai, ką labai norėjau sužinoti skaitydama kitas 3 jo knygas. Taip pat atskleidžiama, kodėl jis taip kaltino save dėl žmonos ir dukters žūties. Pati knygos pasakojama istorija įtraukianti ir joje pakankamai veiksmo (ko aš dažniausiai tikiuosi rasti skaitomoje knygoje) ir įdomi. Tačiau kaip pastebiu Deividas nelabai moka išsirinkti sau draugus, nes kiekvienoje knygoje išryškėja tikrieji jų veidai. Ir dar kažkaip perskaičius paskutinius puslapius man pasirodė, kad turėtų būti ir dar viena knyga su Deividu. Įdomu ar man tik taip pasirodė? Jei kas žinot informuokit ir mane! 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą